E-mailmarketing

Header e-mailmarketing mobiel
Je hebt een mooie gratis weggever gemaakt. Leuk voor op je website, om nieuwe klanten aan te trekken. Maar hoe pak je dat aan? En hoe kan e-mailmarketing jou daarbij helpen?

Neem je klant mee op reis

De reis begint bij het aanvragen van de weggever op jouw website. Dit betekent niet dat deze klant ook direct tot aankoop over gaat. Jouw klant wil jou eerst leren kennen voordat zij iets van jou kopen. Jij moet het vertrouwen winnen, dezelfde taal spreken en laten zien dat jij dezelfde dingen als jouw klant belangrijk vindt. Jouw klant wil zeker weten dat jij de investering waard bent.

Know, like, trust!

Het verkoopprincipe bestaat uit 5 fases: know, like, trust, try, buy. Stap voor stap gaat jouw klant jou leren kennen en win je vertrouwen. Je moet even volhouden maar de aanhouder wint. E-mailmarketing gaat jou hierbij helpen, geheel geautomatiseerd!

E-mailmarketing is dé manier om jouw klant mee te nemen op de reis van “know” naar “buy”.

De trechter

Yes, je weggever is aangevraagd! Dit is nog maar de start. Je hebt nog niets verkocht. Gemiddeld heeft een koper tijdens zijn reis 5 tot 8 contactmomenten nodig om tot een aankoop over te gaan. Die contactmomenten vinden plaats in jouw marketing funnel, de trechter. Gedurende de reis vallen er steeds meer potentiele kopers af. De belangrijkste zullen tot onderaan in je trechter blijven. Dit zijn jouw klanten!

Jouw funnel in 7 stappen

In een goede funnel ga je van marketing naar sales. In de marketing funnel leren jouw klanten jou beter kennen en bouw je aan je know-like-trust. In de sales funnel gaat het om jouw aanbieding.
et|arrow_carrot-right_alt2|=
Stuur een bedankje en de link om je weggever te downloaden.
et|arrow_carrot-right_alt2|=
Stel jezelf voor, vertel jouw verhaal en geef een aanvullende tip.
et|arrow_carrot-right_alt2|=
Stuur mails met waardevolle informatie en geef nog een aantal aanvullende tips. Ga bijvoorbeeld dieper in op de content van je weggever. Laat zien dat jij een oplossing hebt voor het probleem van jouw klant.

Het kaf is van het koren gescheiden. De echt geïnteresseerden zijn er nog en gaan je sales funnel in.

et|arrow_carrot-right_alt2|=
Doe een aanbod wat niet te weigeren is.
et|arrow_carrot-right_alt2|=
Deel ervaringen van anderen.
et|arrow_carrot-right_alt2|=
Neem bezwaren weg door veelgestelde vragen te beantwoorden.
et|arrow_carrot-right_alt2|=
Herinner nog een laatste keer aan je eerdere niet te weigeren aanbod.

Wat ik voor jou kan betekenen

Ik richt de marketing funnel van begin tot eind voor je in. Van de weggever, bedank- en verkooppagina’s op je website tot de inrichting van de e-mailmarketing in ActiveCampaign / MailBlue. Jij zorgt voor de inhoud, ik voor de techniek.

Mijn werkwijze

We plannen een afspraak, fysiek, telefonisch of online, om te bespreken wat jouw wensen zijn. Aan de hand van jouw wensen maak ik een offerte. Nadat je deze hebt geaccordeerd kunnen we aan de slag. Jij levert binnen de afgesproken tijd alle content aan die er nodig is om jouw marketing-/ salesfunnel te kunnen bouwen. Er zijn twee correctierondes. Wil je na deze correctierondes nog aanpassingen doen dan betaal je het uurtarief a € 65,00 (excl. btw) of kan je een strippenkaart aanschaffen.

Fair Dinkum Support Virtual Assistant

Tarieven

Door gebruik te maken van een strippenkaart koop je vooraf voordelige en flexibele support in.
Je hebt al een strippenkaart van 2 uur voor € 125,-.

Genoemde prijzen zijn exclusief btw.

Wat anderen over mij zeggen

Mijn website had ik klaar, maar ik had nog wat vragen over de veiligheid en een analyse-tool. Anneloes was snel beschikbaar en heeft me vakkundig geholpen. Ze heeft me er ook in meegenomen en meteen aangegeven hoe ik het zelf verder kan doen/onderhouden.

Anneloes is een fijn iemand om mee te communiceren, die weet waar ze het over heeft, vriendelijk is, met je meedenkt, je feedback geeft en iemand die afspraken nakomt.

Iedereen die technische ondersteuning nodig heeft, zal ik zéker naar Anneloes doorverwijzen!

Bianca van Vlijmen

Vlijmscherp Business Support